افتتاح یکی از مجهزترین کارگاههای ماشین افزار شهرستان در پیام نور میبد
همزمان با دهه فجر و با حضور آقایان نوروزی معاون محترم عمرانی استاندار، رجائی فرماندار محترم شهرستان، صفری مشاور محترم ریاست دانشگاه پیام نور استان و جمعی از مسئولین، کارگاه ماشین افزار دانشگاه پیام نور میبد افتتاح شد.
این کارگاه مجهز به پنج دستگاه ماشین تراش، یک عدد دستگاه فرز افقی، دریل ستونی، اره لنگ و سایر وسایل لازم بوده و در فضائی به مساحت 300 متر مربع واقع شده است، با افتتاح این کارگاه کلیه کارهای عملی و کارگاهی دانشجویان رشته های مهندسی صنایع، مدیریت اجرائی، مدیریت پروژه و بعضی دیگر از رشته های مرکز در محل دانشگاه قابل انجام خواهد بود.
افتتاح ساختمان فرهنگی – رفاهی وآموزشی در پیام نور میبد
به همت مسئولین دانشگاه، همکاری صمیمانه دکتر کلانتری ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان یزد و واحد عمرانی ستاد استان ، همزمان با چهارمین روز دهه فجر، با حضور آقایان نوروزی معاون محترم عمرانی استاندار، رجائی فرماندار محترم شهرستان، صفری مشاور محترم ریاست دانشگاه پیام نور استان و جمعی از مسئولین، ساختمان فرهنگی – رفاهی و آموزشی دانشگاه پیام نور میبد افتتاح شد.
این ساختمان در سه طبقه با زیربنائی بالغ بر 1050 متر مربع شامل بوفه، سلف اساتید، کارکنان و دانشجویان در طبقه پائین، نمازخانه، دفتر نماینده مقام معظم رهبری و واحد مشاوره در طبقه همکف و یک سایت کامپیوتر مجهز همچنین تعدادی آزمایشگاه و کلاس در طبقه اول می باشد.
در این مراسم و بعد از بازدید مسولین از ساختمان ابتدا ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر رشیدی ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه و برنامه های در دست اجرای و آینده مرکز، همچنین گزارشی از پروژه های بازدید شده ارائه نمودند، در ادامه آقایان رجائی فرماندار محترم شهرستان و نوروزی معاون محترم عمرانی استاندار ضمن تشکر از مسئولین مرکز بر تلاش و کار بیشتر در جهت پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در تمامی عرصه ها تاکید نمودند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا